Ernest Juncosa, és impossible que el model comercial no es vegi afectat amb l’arribada de Metrovacesa

juncosa

Parlem amb Ernest Juncosa, president de la Unió de Botiguers de Reus del projecte Targeta Ciutat, una targeta que podrà ser física o virtual i servirà per promocionar de manera conjunta el teixit comercial i els serveis de la ciutat.Aquest projecte també compta amb la col·laboració i suport de diferents institucions i entitats de la ciutat, com són l’Ajuntament de Reus, la Cambra de Comerç, l’Eix Comercial Prim – Sunyer, el Tomb de Reus, el Pallol Passeig Comercial, el Club de Futbol Reus Deportiu, entre d’altres.

L’atractiu i potencial d’aquesta targeta, segons Ernest Juncosa, és que permetrà que els clients puguin acumular punts amb les seves compres, utilitzant una targeta física o bé una de virtual a través d’un telèfon intel·ligent. Aquests punts es podran bescanviar en altres establiments de la ciutat i en determinats serveis de l’Ajuntament.

El president de la Unió de Botiguers és mostra molt inquiet davant l’obertura del centre comercial de Metrovacesa per una possible fugida a curt o mig termini de les grans franquícies del centre per instal·lar-se al nou centre comercial.