Reus aprofita la Capital de la Cultura per la promoció

Reus Promoció, utilitza la capitalitat de la cultura catalana per reforçar la seva acció exterior. L’Agència ha elaborat una nova eina de promoció de la ciutat, que presenta de manera atractiva els principals recursos de turisme de Reus. El format d’aquest material és una guia molt visual i amb imatges molt descriptives, que presenta Reus com una ‘ciutat sorprenent per viure-hi una experiència genial’.

La previsió d’edició d’aquesta guia és fer-ne 7.000 exemplars en català-castellà, 2.000 en anglès-francès i 1.000 en rus-alemany, que es distribuiran a les fires i accions de promoció i als agents turístics amb qui es treballa la captació de nous visitants de la ciutat.

A les fires on la ciutat té presència habitualment s’hi suma, enguany, Londres. Al material que s’utilitza per a promocionar-se hi té especial pes la Capital de la Cultura, així com el patrimoni local i la gastronomia. A banda de les accions individuals, Reus comparteix estratègies amb Salou, Cambrils i La Pineda en l’anomenada Aliança turística.

El patrimoni de Reus és un dels puntals de la seva acció de exterior. L’Agència Reus Promoció ha elaborat material nou incorporant l’activitat de la capitalitat cultural.