Reus, delícies d’estiu

L’Agència Reus Promoció ha dissenyat una nova campanya d’estiu d’acord amb les previsions que indiquen un augment de turistes a la Costa Daurada i a la ciutat. L’Agència preveu una nova campanya de comunicació, l’ampliació de punts d’informació al visitant i la creació i millora del producte turístic, amb l’objectiu d’incrementar el temps d’estada a la ciutat i les possibilitats de retorn.

L’objectiu de la campanya és captar l’atenció dels potencials visitants per donar a conèixer la proposta de visita turística, tranquil·la i de qualitat, i transmetre que Reus és especial perquè , lluny de les masses, sense estridències i amb una oferta mimada i pensada per fer sentir especial al visitant. Modernisme, cultura, compres, producte local… un conjunt de propostes acurades, sentides… exquisides. Reus, és senzillament deliciosa. Reus, deliciosa.

‘Reus, delícies d’estiu. Vine. Tasta-les’
‘Reus, delícias de verano. Ven. Saboréalas’
‘Reus, summer delights. Come. Taste it’

Accions de la millora de la informació i l’atenció al client

  • Punts d’informació turística: l’oficina de turisme ubicada al Gaudí Centre, estarà oberta de dilluns a dissabte de 10 a 20h i els diumenges i festius de 10 a 14h. La seu de l’Agència Reus Promoció, al carrer Sant Joan, obre de dilluns a dijous en horari de 10 a 14h i de 16 a 19h, i els dissabtes de 10 a 14h. A l’estació d’autobusos, l’oficina d’informació que s’obre especialment a l’estiu romandrà oberta fins al 30 de setembre, de dilluns a dissabte de 9:30 i 13h i de 14:30 a 18h. Com a novetat, aquest any, s’obre un punt d’informació de la plaça Prim amb l’objectiu de reforçar l’atenció al visitant al de cap de setmana a nivell d’informació turística i d’activitats de la Capital de la Cultura Catalana. Els horaris d’aquest punt seran fins el 30 de setembre els divendres de 17 a 20h i els dissabtes de 11 a 13h i de 17 a 20h.
  • Gaudí Centre: del 1 de juny al 30 de setembre no tanca al migdia i amplia l’horari, obrint de dilluns a dissabte de 10 a 20h els diumenges i festius de 10 a 14h.
  • Servei d’informadors turístics al carrer: el servei estarà vigent fins al 30 de setembre, de 10 a 17h, els dies no festius. Per a realitzar aquest servei s’ha incorporat personal especialitzat en el tracte amb el client rus. La principal funció és ajudar al turista que visita la ciutat, amb traducció, informació i acompanyament.
  • Servei de City Cash (Tax Free): s’incorpora una persona de reforç durant els mesos de juny a setembre.

Millora de la visita del patrimoni cultural de la ciutat

  • Pavelló dels distingits de l’Institut Pere Mata: S’amplien els dies i les hores de visita. Fins al 30 de setembre, es podrà visitar de dilluns a dissabte d’11 a 13h i de 16:30 a 18:30h. I, com a novetat, aquest any obrirà els diumenges i festius de 12 a 14h. La visita es realitzarà amb audioguies
  • Església Prioral de Sant Pere: Obertura especial de juny a setembre en horari de dilluns a dissabte de 10:30 h a 13:00h i de 16:30h a 20:00h.
  • Casa Navàs: ampliació de possibilitats de visita. Del 15 de juny al 15 de setembre, es poden fer visites guiades els dimarts, dijous i dissabtes a les 10:30, 11:30 i 12:30h.
  • Ruta del Vermut: S’han desenvolupat diferent tipologia de visites al voltant del vermut que permetran al visitant conèixer un dels temes més típics de la nostra ciutat.
  • Creació i difusió de noves activitats d’empreses privades i especialitzades: des de l’Agència de Promoció de ciutat s’ha facilitat la creació de noves rutes turístiques organitzades per empreses de la ciutat. Aquesta col·laboració ha permès ampliar les possibilitats de visita a la ciutat ampliant. La promoció es farà a través de l’Agència Reus Promoció i els seus canals de comunicació habituals com les xarxes socials.

Capital de la Cultura Catalana
La capitalitat cultural de la ciutat és un element d’atractivitat per la campanya d’estiu. S’està treballant per tal de donar a conèixer als visitants els principals esdeveniments culturals de la ciutat tals com la Festa Major de Sant Pere, el Festival FAR i el Festival de Blues i Jazz, entre d’altres.

S’editaran materials de promoció en idiomes per facilitar la informació cultural als visitants durant la temporada d’estiu per reforçar l’experiència a la ciutat per part dels visitants.